剛剛連來連去,不曉得怎麼連到這個畫小豬占卜

 看起來好像蠻有趣,於是點一點,就著滑鼠在螢幕上畫了起來。

 結果是這樣的:

You drew the pig: Toward the top of the paper, they are positive and optimistic. Facing front, they are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. With few details, they are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker. With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. The size of the ears indicates how good a listener they are. The length of the tail indicates the quality of their sex life.

 根據站方的解卜:把豬畫成像我畫這樣的人是正向、樂觀,直言不諱、不怕也不迴避任何禁忌討論,感性、天真且不拘小節、願於冒險,不安且正面臨巨大轉變,然後,小豬耳朵的大小表示傾聽他人的程度,小豬尾巴的長短則表示性生活的品質。

 這個占卜給我們的啟示是:豬是不能隨便下筆亂畫的。

3 留言

Midori寫道…
我也畫了一隻喔.....呵呵呵~~~
匿名表示…
我用滑鼠畫的小豬慘不忍睹...:(
Midori寫道…
我已經玩回來了...你呢?
沒人可以跟我鬥嘴 還真無聊ㄝ...=.=~~
較新的 較舊